Polityka Zwrotów Produktów Szklanych
W naszym Zakładzie Szklarskim dokładamy wszelkich starań, aby dostarczane produkty spełniały najwyższe standardy jakości i w pełni odpowiadały zamówieniom klientów. Rozumiemy jednak, że mogą wystąpić sytuacje, w których zwrot towaru może być konieczny. Poniżej przedstawiamy zasady dotyczące zwrotów zamówień.
Produkty wykonywane na wymiar
Ze względu na specyfikę naszej działalności, większość oferowanych przez nas produktów jest wykonywana na indywidualne zamówienie klienta. Oznacza to, że szkło docinane na wymiar lub dostosowane według specyfikacji klienta nie podlega standardowej możliwości zwrotu, zgodnie z art. 38 Ustawy o prawach konsumenta (dla zamówień indywidualnych).
Zwroty w przypadku wad produktów
Jeśli dostarczony produkt posiada wady fabryczne lub został uszkodzony podczas transportu, prosimy o kontakt z naszym biurem obsługi klienta w ciągu 7 dni od otrzymania przesyłki. W celu usprawnienia procesu reklamacji, prosimy o przesłanie następujących informacji:
-
Numer zamówienia.
-
Zdjęcia uszkodzonego produktu oraz opakowania.
-
Krótki opis problemu.
Po otrzymaniu zgłoszenia dokonamy analizy sytuacji i w razie zasadności reklamacji zaproponujemy jedno z następujących rozwiązań:
-
Wymianę produktu na nowy.
-
Naprawę uszkodzonego produktu.
-
Zwrot części kwoty zamówienia.
Zwroty dla standardowych produktów
W przypadku produktów standardowych (niewykonywanych na zamówienie) istnieje możliwość zwrotu w terminie 14 dni od daty otrzymania przesyłki, zgodnie z ustawą o prawach konsumenta. Produkt powinien być w stanie nienaruszonym, a koszty przesyłki zwrotnej pokrywa klient. W celu zgłoszenia zwrotu prosimy o kontakt z naszym biurem obsługi klienta.
Kontakt
Jeśli masz pytania dotyczące zwrotów lub reklamacji, skontaktuj się z nami:
-
Telefon: 71 330 22 33
-
E-mail: biuro@szklane.sklep.pl
Dziękujemy za wybór naszego Zakładu Szklarskiego i zapewniamy, że do każdej sprawy podchodzimy z najwyższą uwagą i profesjonalizmem.